:
ISO 20000-1:2018 Информационни технологии – Управление на услуги – Част 1: Изисквания относно системата за управление на услуги, както и практическите аспекти на управлението на гъвкави ИТ- проекти.
Курсът представя концепцията за услуга и прави обзор на добри практики и стандарти за управление на ИТ - услуги като ITIL4 и ISO 20000. Очертава проекта и подхода за икономично (lean) внедряване на Система за управление на ИТ- услуги. Демонстрира универсален метод за дизайн на ИТ - услуги, както и типични за Agile бизнес анализа техники за определяне на изискванията към ИТ - услугите.
Тъй като разработването на ИТ - услуги обикновено се изпълнява като проект, курсът прави обзор на методи за управление на класически (waterfall) и гъвкави (Agile) ИТ- проекти и на методи за управление на екипи, които участват в разработването на ИТ- услуги.
Курсът обсъжда минималният набор от процеси, необходими за предоставянето на качествени ИТ - услуги и разглежда въпросите по информационната сигурност и финансовите аспекти на услугите. Разглеждат се въпросите по документиране на Системата за управление на услуги.
Програмата включва множество примери и практически упражнения.
Ние сме убедени, че нашите курсове ще ти дадат съвременни знания и полезни практически умения, които ще ти позволяват да бъдеш уважаван и търсен специалист. Но, ако прецениш, че някое от нашите обучения не отговори на твоите очаквания, ние ще възстановим напълно платената от теб такса.
: